2012. augusztus 31., péntek

idézetekk. :]


Én angyal vagyok szárnyak nélkül, te meg egy köcsög szív nélkül... :ss

















 Két szabályom van, az első: mindig igazam van. A második: ha mégsem így lenne, kövesd az első szabályt. :D







Ha Barbie tényleg olyan népszerű, mint gondoljuk, akkor, hogy hogy meg kell vásárolnunk a barátait?! Meglepett






Ha utálsz is, én még akkor is szeretlek, hiszen az nem az én hibám hogy jobb vagyok nálad! :P

 A kedves pasik csúnyák, a jóképűek fukarok, és aki egyszerre kedves és jóképű, az meleg! Üvöltés



 Elmondom, hogy mi van, de csak egyszer. 100-ból 99 kétszínű ember. :S






 Ha neked jó, nekem főleg... magamnak suttogom: 'többet nem néztem ki belőled.' :>




 Sokszor valaki megbánt, de tanuld meg leköpni, gyakran sebet ejtenek, de tanuld meg bekötni...



Újra játszol, újra élsz, magányodról nem beszélsz, hangok hívnak, visszatérsz, nem szeretsz és nem remélsz. Határozatlan



- Hazugság az egész életünk, hisz akkor is sírunk, amikor nevetünk...




Sírsz a múlt miatt,miközben elbaszod a jelent! :ss



Maradj ember, őszinte, tiszta fejjel. Tanulj meg élni, adni is, ne csak kérni. Így leszel halhatatlan.Vigyor




És marhára nem baj, ha sosem bírtak, akik azt sem tudják hogyan hívnak... :D






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése